Typiskt, ångrar nästan att jag gick dit.. ;)

Nu måste jag berätta en hemsk sak för er. En sak jag verkligen tycker är sorgligt.

Jag, Emily, Josse & Emma gick till skolsköterskan på slöjden (chill va?!) för att mäta oss, inte för att vi skulle, bara för att vi ville. Och nu till det hemska, JAG BLIR INTE LÄNGRE!

Jag tycker ärligt talat att det är tråkigt, för 163 cm är en barnlängd i min värld. Även fast att jag känner vuxna som är kortare.. Det känns liksom bara kort att vara 163. Två cm till hade jag väl kunnat växa?

Haha. Jag vet att ni bryr er så jättemycket. Men jag vara bara tvungen att berätta, och jag tycker det är tråkigt, på riktigt.



Skolan var chill, speciellt slöjden då vi gick till skolsköterskan.. ;) Svenskan var tråkig, men så kan det ju va :)

Eftermiddagen/kvällen ska ägnas åt prov. Kemi - och fysikprov. Verkligen mina favoämnen, så det ska ju bli jätteroligt! Eller inte.





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0