Typiskt och blä.

Jag hann inte springa mer än lite drygt 10 min förrän min förkylning jag inte visste att jag hade sa ifrån :( Typiskt också. Så det var bara att sluta springa och vända hem igen, jag som liksom hade taggat att springa och så bara sket sig alltihop :)

Har försökt banka in i huvudet att järn finns i bönor, att brist på jod ger struma, att zink ger bättre sårläkning och annat sånt jag känner att jag kommer ha sååååå mycket nytta av senare i livet. Men det går inte sådär jättebra.
Mamma har förhört mig på kemin också och blä. Jag tror det kommer skita sig på provet, men jag har tränat, tränat som tusan har jag gjort, och ändå känner jag det på mig.

Aja, så kan det va.

Jag får fortsätta med hemkunskapens otroligt roliga fakta om jod, zink, järn och sånt...


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0