8A är bäst <3

Hejsan Svejsan!

Haft en bra dag? Själv har jag haft en alldeles otroligt bra dag! Har haft riktigt roligt, älskar min klass och mina vänner! Hoppas hela veckan blir såhär rolig! :D

Eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt Svanteplutt, eller han är inte så pluttig, men han får kallas det ändå ;)
Passet gick väl helt ok. Ovant att inte ha chaps och rida på hackamore.

Har käkat rester från igår, lika gott som då och sen lite smarrig tårta till efterrätt! Johan blev inte sådär jätte glad när han fick reda på att jag & pappa åt redan på eftermiddagen.. Men det jämnade ut sig när han tog en gigantisk bit nu ikväll. Fast jag "vann" ändå, för den tårtan jag åt i em är mycket godare ;) Haha.

Sitter här i tights, raggsockor, linne och en fleece. Myyyys!

Kom precis på att det är premiär för "Pengarna på bordet" idag. - Pax för tvn klockan åtta ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0