Allt är bara inbillning.

Jag bara inbillar mig att det kliar i ögonen, att det kliar i halsen och att näsan rinner. Nej, aldrig att jag har en stor fet allergi och håller på att bli förkyld. Bara inbillning rakt igenom. Såklart!

Tänk om det var så lätt ;)

Har spenderat nästan hela min fredagskväll i kyrkan. Kul. Eller på ett sätt har jag ju valt det, så jag får ju skylla mig själv om jag nu inte tycker det är kul. Men det är helt ok :) Jenny Berggren, hon som var med i Ace of Bace kom och berättade om sitt liv och sånt. Lite drygt, men ändå lite intressant :)

I fyran, tror jag det var, så var jag på konfirmation och då fick man såndär Nattvard, eller vad det kallas och då sa jag att det var både första och sista gången jag åt det. Men idag var man tvungen igen. Usch! Det är inte alls gott om man frågar mig. Det smakar papper, klibbar sig fast i gommen och usch. Haha.

Tror att jag ska börja gå och lägga mig nu. Ska med Elsa imorgon till Flyinge och få håruppsättning till tävling och så :D En jättebra present! Ska upp en timme efter tuppen x) Åtta alltså ;)

Ha det bra sålänge!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0