Älska lov!

Tjena!

Spelade pingis med pappa och Johan för ett bra tag sen och attans vad kul vi hade ;) Man kan sammanfatta det såhär: Pappa har svårt att acceptera att vi vinner över honom ibland. Det syns i hela ansiktet på honom att han inte tycker att det är ok ;)

Sen skulle Johan till Matilda (Josses syrra) för att gå bus eller godis med Lovisa (Emilys syrra också) så när Johan bytat om så var vi bara tvungna att skratta lite till åt honom för att han såg ut som Toker i Snövit, haha. Jag & Pappa följde med Johan hem till Matilda och Josse, jag cyklade på enhjulingen :D

När de syskonen hade gått cyklade jag och Josse på enhjulingen medans pa & Susanne (Josses mamma) pratade och gick en promenad.

Och nu sitter jag här och smsar lite. Njuter av att det är höstlov, det är bara fööör härligt! Ska nog krypa upp i soffan. Hoppas att det är något bra på tv :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0