Älskade lördagmorgon

God Morgon mina kära vänner!

Jag älskar att vakna av mig själv vid nio och sen ligga i sängen och göra ingenting ett tag innan resten av familjen vaknar. Just så är det idag, så lördagen kan knappast börja bättre :)

Som vanligt har jag inga planer för dagen. Alla kära vänner är typ bortresta, eller så är de upptagna, så jag kan inte hitta på något med dem :( Det blir att roa sig själv, det kan vara kul det med, fast inte lika kul som med vännerna ;) Jag får väl bärja pussla lite igen.. Och sen har jag ju faktiskt läxor att göra men det får faktiskt vänta!!

Ha en bra dag!


Superfin bild...
Men man ser alltid lite rolig ut när man ligger ner ;)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0