Älskade Svante,

Hejsan!

Blev ingen uppdatering innan jag stack till stallet, ville komma iväg snabbt :)

Svante var fin idag! :) Han var lite slö i början men jag gjorde mängder med ökningar i olika gångarter och till slut lossnade det :) Det fungerar, bara man inte ger sig. Körde några öppnor också och de blev också fina, ingen busSvante alls idag, det gillar vi :)

Höger galopp tycker jag är svår, den blir lätt ryckig och alldeles för långsam och då hjälper det inte att jag "bankar", skänklar med ett finare ord ;), för det vill ändå inte. Så det måste jag träna mycket på, för sen när det blir kallt och trångt i ridhusen är det svårt att rida på en volt i galopp med en envis ponny. Sen ska jag hålla mig innanför spåret vid möte och det krånglar till det ännu mer. Så jag hoppas att den kan bli iaf lite bättre innan vintersäsongen börjar :)

Lite sugen på att åka ut och tävla någon tävling nu innan det blir snö och sånt äckel päckel ;) Men jag har inte kollat upp om det finns några eller om jag får för Matilda, men jag får väl göra det :)

Nu ska jag umgås med några kära skolböcker som står mig varmt om hjärtat... Haha.





Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0