Bestämde mig precis för att..

.. skriva ett inlägg i kategorin "Detta händer". Det sket sig ganska fort då jag insåg någon sekund efter att det inte händer  mycket i detta huset just nu. Men jag kan berätta för er att det är 2 grader i stockholm. Varför det är viktigt att veta? Bra fråga. Det är reklam just nu i Idol och mitt rum blir stökigare så fort jag vänder bort huvudet.

Det händer inte så mycket mer än så och jag tror bestämt att detta var det tråkigaste inlägget jag någonsin skrivit. Men jag ville bara berätta för er vad som hände, av ren kärlek till er ville jag det. Och man vet ju aldrig förrän efteråt om det blev bra eller inte.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0