Bra filmer på tvn idag :D

Denna lördagskvällen blev ju ganska bra ändå :) Det kändes lite drygt när jag bara satt vid datorn först, men det fixade ju till sig med bra filmer på tvn :) Zappade mellan 17 again och Ocean's thirteen, bra filmer bägge två.

Märkte precis att klockan är över 00.00. Oj. Trodde inte att den var så mycket? Men så kan det ju va, och det gör faktiskt ingenting att den är över tolv. För det är lördagskväll, och jag har ett helt lov framför mig :)

Tror inte det blir mer inlägg idag. Vi ses imorgon.


Haha. Jag är nog lite trött ändå x) Skratta ni lite åt mig nu, det får ni ;)
Men jag känner mig faktiskt inte trött, konstigt..

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0