Bra saker!

Hejsan!

Det är en stor fet artikel om Tolvåkerskolan i Sydsvenskan nu igen. Det är ju inte första gången vi är med där ;)
Men efter allt dåligt som stått i tidningarna och sagts på nyheterna så tycker jag att de ska göra en jättestor artikel om skolan där det bara står bra saker! Eller inte en artikel, utan en hel tidning! För det finns många bra saker med skolan också, så för att kompensera allt dåligt det stått om oss tycker jag att de verkligen kan skriva något bra också?! :D Jag kan lätt rabbla upp en massa bra saker om Tolvåkerskolan, så det är något att fundera på Sydsvenskan! Skriv bra saker. Bra saker om Tolvåker!



Så. Nu har jag fått "skriva av mig" lite. Hoppas att ni har en bra morgon, och inte blir allt för ledsna när jag nu ska berätta en sak för er..:

Efter skolan är det först konfirmation, ska bli kul. Och sen sticker jag hem till Emily och sover där för att ma & pa inte är hemma, där vet jag inte hur det blir med uppdatering, kan inte lova att det blir någon uppdatering.

Men på onsdag, lovar jag att det blir uppdatering! Lovar, lovar, lovar.

Ha en bra dag, och glöm inte att ni är älskade.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0