Brandlarmet?

Första lektionen hade vi so-prov och så helt plötsligt gick brandlarmet? Kul. Superkul. Det blev att gå ut i kylan, ställa oss vi vår påhittade klasslistaordning (tror ingen stod rätt på listan..) och frysa. Verkligen superkul. Patrik (läraren) såg inte jätteglad ut. Han kunde ju knappast undvika fusk när vi stod där och väntade på att få gå in igen. Men jag fuskade faktiskt inte, hjälpte inte heller någon.

Nu ska jag till Svante och mocka och fixa hans mat. Sen ska jag hem, skriva lite till till er och räkna matte. Senare ikväll är det gymnasiemässa på skolan, därför ska Svante inte ridas idag.

Och ni kanske ville veta om det verkligen brann? Om brandkåren fick komma och rädda någon, släcka något. Svar: Nej.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0