Chill dag

Hejsan Svejsan era små busar! Ni är så grymt älskade av mig så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Har haft möte nu med mamma och en lärare. Tänker inte berätta för er med vilken lärare och vad det handlar om, för det angår faktiskt inte er ;) Men det kändes bra iaf. Sen stack jag och mamma till Lödde Centrum och fikade :D Mysigt.

Dagen har varit grymt chill. Svenskan, chill. Matten, chill (fick gå 15 min tidigare för att vi skulle hinna till idrotten). Idrotten, ganska chill. Vi var nere i sandskogen och orienterade och jag orienterade själv och klarade allt :D Sen duschade jag hos Linnea och så stack vi och käkade hos Emma. Efter det var det SO, chill. Och slöjden var så otroligt chill. På en timme limmade jag fast en fotboll och två pinnar med varandra. Sen ville de aldrig torka (nej, jag tog inte för mycket lim...;D) och då kunde ju inte jag fortsätta med något annat. Chill dag och det gillar jag :D

Puss & Kram. Vi ses senare.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0