:D

Hejsan Hoppsan!

Har ni en bra lördagskväll? Om inte, se till att fixa så ni får det, det är inte försent än. Be en kompis komma över, fixa fram en påse chips, smsa med dina vänner, spela spel m. familjen.. Inte vet jag hur du helst vill ha en bra lördagskväll, men se till att få det bra. Då blir allt mycket roligare :)

Det var väldigt roligt hos Lovisa, ojoj vad vi skrattade :) Väldigt chill också, vi gjorde inte mycket i slutet men kul var det ;) Har precis käkat, ryggbiff tror jag det var med klyftpotatis och bearnaisesås. Så otroligt gott!

Imorgon ska jag in till Lödde, närmare bestämt hem till Emma :) Enhjulingen ska med, så får vi se om vi cyklar något :) Sen ska det ju även pluggas till prov och läxor ska göras..


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0