:D

Har varit med Johan & pappa på Järavallen och sprungit. Sprang 4.2 km på 24 min. Ganska nöjd, faktiskt :) Sen gjorde vi allihopa lite styrketräning och så.

Käkade precis. Spaghetti Carbonara, så otroligt gott ;) Sen hade jag tänkt att göra klart labbrapporten vi fick i läxa att göra efter labben på kemin. Och smart som jag är så glömde jag kemiboken hemma och då är det lite svårt att skriva slutsats om man inte riktigt vet vad som hände under labben. Egentligen ska jag veta vad som hände, jag vet det, men nu gjorde jag inte det och då är det ju great att glömma kemiboken. Men så kan det gå, får göra klart imorgon ist :)

Nu ska jag kolla svaren på DNs nutidsorientering och sen hoppa in i duschen :) Efter det ska jag kolla på Äntligen Hemma, ett alldeles för härligt program.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0