Det funkade ju! :D

Oj. Wow. Shit pomfritt. Det funkade. Ullis har lyckats att blogga från mobilen! Det borde ju nästan vara lika stort som Kaddafi's död.

Eller nej, Kaddafi's död är nog större. Men att jag mobilbloggade är faktikst stort ;) Haha, trodde aldrig att jag skulle göra det.. Sen kan man ju diskutera hur bra det blev, men att jag ens kom på tanken är stort ;) Om någon undrar vad 8an var bra för kan jag säga att det inte var riktigt meningen att den skulle vara med, men jag fick inte bort den. Så kan det va, men jag är ändå stolt över mitt livs första mobilinlägg ;) Haha.


Skulle ut och gå med pappa när Lovisa ringde och frågade om jag ville ut och gå med henne, så det fick pappa gå själv. Så snäll är jag :) Har käkat kycklingklubbor m. ris och teriyakisås. Smarrigt värre.

Hoppas ni får en bra fredagskväll!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0