Facebook, bloggar...

"Missa du ditt liv... Medan du sitter och läser om andras..."

Ungefär stod det i en tidning. Det är ju lite så, egentligen. Men å andra sidan är  det ju på tex FB man kan få reda på om det händer något speciellt. Eller? Jag är inget jätte-FB-fan och twitter vet jag knappt vad det är så jag vet inte om det också stämmer lite med de meningarna. Men jag är ju nästintill en bloggnörd så lite kan jag ju och personligen tycker jag det stämmer. Men jag vet ju inte vad ni andra tycker. Det är ju lite så. Man sitter och läser om andras liv och "glömmer" bort sitt eget.

Nu får ni inte tro att jag inte vill att ni ska sitta och läsa på FB och liknande. Det får ni gärna göra, men jag ville bara dela med mig av mina tankar lite :)



Det blev lite rörigt. Hoppas att ni fattar :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag läser detta. Vi får plugga ikväll och på torsdag...

2011-10-26 @ 13:58:31

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0