Finfint!


Ni ser vad det står va? Eller det var en dum fråga. Klart att ni ser vad det står ;) Men om det kanske finns någon med dålig syn så jag kan vara snäll och säga att det står ULLIS OCH ERIKA. Det skulle stå Ulrika ist för Ullis, men det blev inte så. Jag blir Ullis automatiskt.. ;)



Mm, bilden är alldeles färsk och förutom att lägga stenar så har jag och Erika cyklat enhjuling. Gick riktigt bra! Men pedalen lossnade några gånger och tillslut gick den inte att få på igen och aldrig att det berode på att jag satte muttern på fel hål. Nejnej! Absolut inte!

Annars har vi suttit på golvet i köket och disskuterat gymnasieval. Bl a att det är sjukt att man ska välja sin framtid när man är 15/16 år! Menmen, så är det och det går inte att göra något åt. Tyvärr. Just nu är jag sugen på att bli jobba som barnläkare. Men jag har ändrat mig många gånger under mitt liv vad jag vill bli, så det är inte alls säkert att jag blir det i längden.

Hade tänkt skippa läxorna för denna dagen. På Elevens Val fick jag gjort lite engelska, och kemi och det är tillräckligt för en fredag och så väskan blev två mappar lättare idag och det gillas stort!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0