Grym kväll

Hallåja!

Vet ni? Om två månader är jag i Mexiko med två av mina grymma vänner och har det bäst. Jag fattar inte det. Men jag längtar, jag längtar så otroligt mycket.

Kvällen har varit grym hemma hos Amanda :)

Hela denna dagen har varit super :) Förutom att Elin ringde mig när jag nästan kommit hem från skolan och sa att någon brytit upp mitt skåp? Jamen det var ju kul, tack så mycket skitungar :)

Är väldigt säker på att det bara var slumpen som avgjorde vilket skåp det skulle bli. Men var det så kul? Vad var det bra för liksom? SÅ kul kan det ju inte vara? Eller?  Aja, vaktis fixar det på måndag så förhoppningsvis är det prima ballerina efter lovet igen. Men jag ska faktiskt ta reda på vem det var, för jag vill ta ett snack med dem.

Det lät strängt, så farligt ska det nog inte bli ;) Jag ska nog kunna förlåta dem, men jag ska ta reda på vem det är, det ska jag :)

Ha en fortsatt bra fredagskväll och ett grymt lov!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0