Hallåja!


Här sitter jag tillsammans med mina kära högtalare och käkar mango. Gott.

Det blev inget med någon kompis idag. Ingen kunde :'( Så jättesuperdupermycket synd om mig. Haha, nej det är inte så farligt, jag ska nog klara mig med mina underbara läxor, tvn och datan :)
Läxor en fredag? Tänker ni, det är jag hundra på.
Självklart! Tänker jag. Det är jag hundratio på. För vet ni, nu ska jag säga er några kloka ord. Om jag gör de nu, har jag det gjort och då behöver jag inte göra det i helgen!
När de andra klagar på att de måste göra läxor kan jag säga: "Ha! Det har jag redan gjort, så det slipper jag!"

Nu går det nog inte riktigt till så, men det skulle kunna gå till så. Och läxorna kommer bli gjorda :)

Puss & Kram. Glöm inte att ta livet med en hovspark (ist för en klackspark..)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0