Hemma igen vid 8 tror jag. Skriver mer då :)

Hejsan!

Nu har jag bevisat att jag kan vara snabb när det gäller att duscha och göra mig iordning! Jag lyckades vara snabb, ojoj ;) Lovisa kommer när som och hämtar mig så om det blir ett litet konstigt slut beror det på att det ringer på dörren.

Vi kollade på Never say never hos Noemie. Haha, jag är inget Bieberfan och inte Josse som var där heller, bara Nojje, men allihopa ville se den och den var faktiskt bra :) Den var lite intressant om man kan säga så? :P

Om någon undrar hur det gick på orientering kan jag säga att det gick bra :) 22/28 kontroller, 205/280 poäng = en nöjd Ullis :)

Ha det bra :)


Har blivit dålig på nya bilder. Bättring kommer!

Kommentarer
Postat av: Noemie

GAAAAASH DU TYCKTE DEN VAR BRA !!!

OCH INTRESSAAAANT !!!! :D:D:D:D:D

jag typ.. dog! <3

2011-10-25 @ 20:37:14
URL: http://noemies.blogg.se/

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0