Hösten..

.. är ganska mysig ändå. Tror faktiskt att jag gillar den. Det är ju så mysigt att ta på sig raggsockor, mysiga fleecear elr hoodisar och krypa upp i soffan med en filt och kolla film medans det blir mörkt ute. Att krypa ner i sängen med duntäcket är också otroligt mysigt. Eller när man varit i stallet och ska cykla hem och det snöar och man fryser och när man kommer hem så är det riktigt mysigt! Sen älskar jag min vinterjacka, skulle vilja ha den året runt nästan :) Nä. Jag gillar hösten.



Fredag idag igen. Veckan går långsamt när man är i den, men när veckan är slut har det liksom ändå gått skitfort. Men det är ju bra, för då kommer höstlovet snabbare, jullovet och Mexiko också. Härligt!

Idag i skolan blir det nog ganska lugnt. Efter skolan ska jag bada med Erika och några killar, vet inte riktigt vilka ;) Och sen ikväll så ska jag på Nattkyrka med konfirmationsgruppen. Blir väl så lagom kul, men det är ju bara att gilla läget. :)

Ha det bra! Eller nä. Ha det bäst!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0