Höstlov snart!

Hejsan! Idag är det fredag och inte vilken fredag som helst, det är fredag en innan höstlovet :) Och fredagen innan höstlovet innebär Utklädningsdag på Tolvåker. Jag och Emily ska klä ut oss till samma grej och just nu fixar mamma mig i håret. Mer än så kan jag inte säga, för då avslöjar jag vad jag ska vara och det vill inte jag ;) Men ni får se ikväll. Vissa brukar klä ut sig helt jätteknas och roligt, oftast niorna för de blir fotade och så eftersom det är deras sista utklädningsdag :)

Efter skolan ska jag till Svante och sen ska jag till Amanda och fira henne eftersom hon har fyllt år :)

Vi ses!


Av säkerhetskäl (haha) kan jag inte ha en ny bild på mig, för då ser ni vad jag ska vara utklädd till ;)
Denna bilden är tagen i Mollösund för si sådär 7miljoner år sen.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0