Inte skönt alls..

Det gör ont i nacke och axlar. Eller nej, inte ont. Jätteont. Ajaj.

Ligger i sängen och skriver på datorn som är på laptopbordet tre meter högre upp. Inte dirket skönt.

Har lust att scrappa nu, men känner att det är lite sent, dessutom tror jag att jag skulle väcka alla andra i huset som sover ;) Tror att jag också ska sova lite. Om en stund..


 Imorgon är det söndag. Hela denna dagen har kännts som söndag och då är det ju skönt att det bara är lördag nu och så får man liksom typ två söndagar, om ni försår. Hursomhelst så slipper jag packa idrottskläder imorgon, för det har jag redan gjort :D Så skönt, för det är sååååhäääär tråkigt!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0