Jag har ångrat mig ;)

Hallåja! :D

Har kollat på ritten idag när jag red och det såg helt ok ut faktikst. Visst, det gick långsamt, jag sitter lite för mycket bakåtlutat och handen är lite fladdrig, men helt katastrof var det inte ;) Sen kollade vi på min första tävling, en klubbtävling när jag gick på ridskola i Lomma och tävlade på Milton 2. Och jag har iaf blivit bättre de 9 år jag ridit, så det känns ju bra ;)

Ska se om jag kan ladda upp det klippet från min första tävling, för det är för roligt tycker jag ;)

Mamma har förhört mig på alla mina läxor och sammanfattningsvis kan jag sägat att jag tror inte jag vill bli barnläkare ändå, för då pluggar man mycket fysik och pallar inte jag (A) Ja, ni försår nog vad jag blev förhörd mest på. Haha.


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0