Vet ni vad?! :D

Det skulle förvåna mig om ni vet, för jag har ju inte berättat det än ;) Men vet ni vad jag precis klarade?! Nej, det vet ni ju fortfarande inte, så: Vill ni veta vad jag precis klarade?! Såklart vi vill: Jag cyklade själv på enhjulingen! Fattar ni?! Ullis kan cykla enhjuling nu! Ja! Jag är så glad och tänk när jag kan cykla till Svante på den, det ni ;)

Ahh, jag är liksom så lättad, haha.

Har söndagsfikat lite med familjen och är lite sugen på att spela spel. Får se om det finns någon annan som vill det :)


Från början i Åhus med Erika gick det ju inte så bra.. ;)


Sen fick jag mig en egen när jag fyllde år och sen, en månad senare, kan jag cykla själv!


Kommentarer
Postat av: Inger

GRATTIS!!!

FA

2011-10-30 @ 16:31:15

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0