Kanelbullens dag!



Här sitter jag och käkar en jättegod, hembakad, kanelbulle! Beror inte på att det är kanelbullens dag, hade käkat den ändå. Kom inte ens på att det är kanelbullarnas dag idag förrän efteråt ;)


Tisdagar är nog den drygaste dagen, man tror det är fredag, alla är allmänt trötta och man tror hela tiden att det är sista lektionen för dagen. Drygt. Hade DNs test idag, som typ jättemånga mer i Sverige hade. Personligen tycker jag det gick helt ok. Vissa saker vet man att man kan, men när man ska skriva ner det så kan man inte det längre och när man sen lämnat in så kan man det igen! Så retligt, men oavsett hade jag ändå inte vunnit.. Fast å andra sidan så sänker det ju klassens medelpoäng..

Nu tror jag att jag ska ut och cykla enhjuling, ska kolla om brorsan vill hänga med. Tror det ;)



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0