Känsliga Ullis här ja.

Har räknat matte. Diagnos imorgon, och jag har tappat självförtroendet helt på det ämnet. Så när talet inte vill som jag längre och det bara blir fel hela tiden börjar jag gråta. Konstigt, barnsligt och tramsigt. Men jag kan inte hjälpa det, det bara kommer.

Så. Nu vet ni något mer om mig ;)

Sitter och kollar på Robinsson nu. Gillar det programmet. Varför? Jo, för att jag sitter här i soffan, i ett varmt hus med tak och har koll på allt jag vill genom datorn, tvn och mobilen sen kan jag käka vad jag vill när jag vill, träffa mina kompisar om jag vill medans de inte har det lika bra, raka motsatsen d v s. :) Snällt, jag vet ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0