Kärlek till 8A.

Vi ritar bilder till dikter på bilden i skolan just nu och hade tänkt skriva dikten jag ritar till, för jag tycker den är så fin ;)

Låt hjärtat brinna,
låt tårarna rinna,
min kärlek till dig,
kommer aldrig försvinna.

Vet inte varför jag gillar den så mycket, det bara är så.

Vi har tre sjuka i vår klass just nu så idag på bilden gjorde Lovisa & Emily vars ett kort till dem, klippte ut hjärtan och klistrade på och skrev den dikten i korten och krya på dig och sen skrev hela klassen under. Gulligt tycker jag. Själv hade jag blivit jätteglad om jag hittat ett "krya-på-dig"-kort i brevlådan från klassen när jag var sjuk :)

Ska läsa igenom typ 11 sidor i religionboken och tre sidor anteckningar, packa idrottskläder innan jag ska krypa ner i sängen. Usch. Kan inte någon göra det där tråkiga åt mig? Jag vill ner i min säääng! ;)

Aja. Sov gott!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0