Nästan en läxfri vecka!

Halli Hallå!

Här sitter en ganska trött Ullis, hade svårt att komma upp ur sängen också ;)

Tisdag idag. Vi ska ha något DN-test idag. Alla klasser i åttan (kanske andra årskurser också) på skolan tävlar mot andra klasser i Sverige. Hoppas vi att det går bra och att vi vinner. Men det kommer vi att göra, inget problem ;)

Vet inte vad jag ska hitta på efter skolan. Pappa kommer hem ganska tidigt och om jag är inte är med en kompis så sticker vi till Järavallen och springer :) Jag har iaf inga läxor att göra, så jag kan göra precis vad jag vill! Grymt skönt!

Ha en bra dag!


Enda läxan för veckan och den är till idag, så det är skönt!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0