Natti natti!

Har börjat gäspa nu, så jag får nog börja gå och lägga mig.

Är grymt laddad inför imorgon och vill verkligen att det ska gå bra. Det behöver inte bli extremt jättebra, typ 70% Nejnej, absolut inte. Men över 60% vore kul. Det har ju bara gått sämre och sämre de senaste gångerna jag tävlat, så jag hoppas att det vänder. Hoppas, hoppas, hoppas.. :)

Är lite besviken på mig själv för att jag inte gjort så mycket läxor jag tänkte att jag skulle göra. Då måste jag göra de imorgon och de vill jag inte. Men jag har ju inget val, tyvärr ;) Jag brukar vara ganska bra på att göra saker direkt, under mottot: "Gör det nu så har du det gjort". Men det blir sämre och sämre med det för varje dag.. ;)
"Skjut inte upp något till imorgon om det lika gärna kan skjutas upp till i övermorgon." Kan man ju också säga, och det stämmer ju.

Ha det bra! Vi ses imorgon!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0