Nu är det mindre än två månader kvar.

Till Mexiko. Jag är i Mexiko om mindre än två månader. Jag, Emily och Josefine är i Mexiko tillsammans snart. Vi ligger och solar, badar i havet, badar i poolen, vi käkar glass, vi badar med delfiner, bygger sandslott, firar nyår. Det kommer bli så skönt och jag längtar.

Det är lite ofattbart det där. Vill spola fram tiden lite nu :)

Torsdag. Jag ska plugga det sista för spanskaprovet och göra rent saker idag. Vad för saker tänker jag inte berätta, för det är hemligt för vissa personer. De personerna som går på Tolvåker. Men jag berättar för er på lördag eller fredagkväll :) Haha. Blev ni nyfikna nu? Ni får stå ut ;)

Ha en bra dag!



Jättefin i håret :D

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0