Oj shit!

Ojoj! Är klockan redan över halv nio? Hur kunde det gå så snabbt? Jag hann inte riktigt med denna dagen, känner jag. Men så kan det va :)

Noemie kommenterade mitt förra inlägg. Hon blev lite förvånad över vad jag skrev om Never say never - filmen. Hon typ...dog? Det låter ju inte så bra. Hon har visst inte förstått att jag inte har något emot JB. Det jag är emot är de tjejer som har rummet fulla med JB-affischer ;) Haha. Nej, de får gärna göra det, jag bryr mig inte om det JÄTTEMYCKET.

Konfirmationsträffen var helt ok idag, det har varit roligare :) Har precis umgåts med lite läxor och ska börja fundera på att gå och lägga mig. Mamma sa till mig att jag t o m såg trött ut, och det är inte ofta.. :)

Vi ses älskade snorungar höll jag på att säga. Men om det är någon förkyld så kanske det passar bra, men oavsett om ni är snorungar eller inte så bryr jag mig inte. Ni är älskade ändå :D


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0