Ombord på USS Enterprise

Kollar på "Ombord på USS Enterprise". Ett program helt i min smak, om man kan säga så :)

Det är ett hangarfartyg som är ute i krig och har start och landningsbanor för flygplan och helikoptrar. Landingbanan är på 365 m. Det ni, en vanlig är på 3000 m. Vi har ju varit på ett Hangarfarty i San Diego, USS Midway så vi vet ju hur det ser ut där, men man får ju mycket mer info om hur det faktiskt går till på tv, men man förstår lättare hur farligt det faktiskt är när man varit på ett hangarfartyg.


En av de 100 bilderna vi tog ombord. Hade gärna visat en lite bättre bild, men jag märkte nyss att alla bilder från usa har försvunnit på min dator :(

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0