Så kan det gå!

Jag och Johan satt i soffan och käkade godis. Plötsligt fanns det bara två olika sorter kvar, ganska många av varje.

Ullis: Jaha, då vet vi vilka godisar vi inte gillar.

Jag tar skålen och börjar käka de där godisarna, som inte är goda ;) Johan tar skålen från mig.

Ullis: Men du gillade ju inte godisarna?

Jag tar tillbaka godisskålen.

Johan: Men det gjorde ju inte du heller?

Johan tar skålen.

Och helt plötsligt är de där äckliga godisarna också slut.

Godisgrisar, det är jag & Johan det.



Samtidigt som vi satt och käkade godis kollade vi på Kalle Blomqvist & Rasmus. Mamma läste alla de böckerna för mig när jag var yngre och jag gillade de så mycket så jag fick filmerna också. Kan säga att filmerna är läskigare än böckerna ;) Men de är otroligt bra, faktiskt.

Vet inte vad jag ska göra nu. Sitter väl vid datorn ett tag till, sen kanske slötittar jag på tv lite. Eller så läser jag lite.

BTW så har jag igång min nya radio :D Så bra är den!


Orättvis färg på bilden, men färgen är grym!


Brorsan ville också vara med på bild ;)

Kommentarer
Postat av: världens bästa bror

VI ÄR INTE LIKA !!!!!

2011-10-02 @ 10:32:11

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0