Söndag (L)

God Morgon på er! Ledsen att jag inte skrivit förrän nu. Ser att många av er redan kollat bloggen, sorry!

Vaknade tio i elva och så är hon bara tio. Hur skönt? Det är den ena/två grejer som är bra med vintertid; Att man vinner en timme när man ställer om tiden. Den andra grejen är att den tar slut ;) Sen finns det inte så mycket mer bra grejor med vintertid..

Blir helt deprimerad när jag kollar ut i trädgården. Den som är så fin på sommaren, med poolen och buskarna på andra sidan staketet som täcker cykelvägen. Nu är där grått och trist och man ser rakt ut till cykelvägen. Usch. Och snart börjar den tråkigaste månaden på året; November. Usch. Det är bara en sån tråkig månad där ingenting händer och man bara går och längtar till saker och ting. Jaja, ni förstår nog att jag inte är jätteförtjust i den här tiden på året.. Ullis föredrar sommaren!

Inga planer alls för dagen. Blir väl att chilla, får se om jag kanske ringer någon kompis, någon mer måste ju vara hemma än jag ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0