Spara eller Slösa?

Vad är jag? Jo. Det ska jag berätta för er. Jag är en spara så det lyser om det. Jag har sparat det mesta i mina 14 år; kakelplattor från när vi kaklade vår toalett, stelnat klister, sådana där askar man får mobiler i, sen hittade jag en kotte också. 

Såklart var det längsen jag bestämde mig för att spara det, men hur tänkte jag? Det är det nog ingen som vet.

Hursomhelst har jag slängt det nu, ser ingen anledning med att ha stelnat klister liggandes i någon låda ;) Sen har jag hittat en massa fina, oanvända saker de söta kusinerna ska få.

Jag har tömt min ena garderob som det aldrig legat kläder i. Bara en massa annat i, mest skräp ;) Men där ligger faktiskt vissa bra saker också. Pennor, dressyrprotokoll, scrapbooking. Och eftersom jag slängt så mycket har jag nu mer plats för scrapbookingen. *Super happyface!*


En spara, det är jag det.

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0