Tagga orientering!

Hejsan!

Sitter i soffan och zappar mellan kanalerna :) Har precis duschat och innan det käkade jag och innan det var jag med Emily hos Marshie ;) Hos Marshie gick det bra, hon är envis som tusan men det är roligt att rida en lite mer framåt häst än vad Svante är ;) Men jag älskar Svante fast att han inte är så jätteframåt. Stor kärlek till honom.

Ska snart gå och lägga mig. Imorgon är orientering på Järavallen. Tagga tagga. Jag kommer springa vilse, ha kartan uppochner, blanda ihop kontrollerna, komma in fem timmar försent och de kommer behöva leta med helikopter och gå skallgång efter mig. Men det ska nog gå bra ändå. Har jag tur kanske jag får en, två kontroller rätt. Fast jag lär säkert tappa det lilla kortet man stämplar på.. Haha.

Nej om jag ska vara lite seriös och tro hur det egentligen kommer gå. Ungefär som ovan, fast helikoptern och skallgången är nog att ta i.. :)

Ha det bra, sov gott, glöm inte att ni är älskade, så ses vi imorgon pigga, glada och grymt taggade inför orienteringen!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0