Tagga, tagga.

God Morgon!

Idag är det orientering och jag ska vara helt ärlig nu, totalt helt jätteärlig nu: JAG ÄR NERVÖS, ULLIS ÄR NERVÖS. JÄTTENERVÖS. Känns konstigt att vara nervös inför en sånhär liten fjantgrej. Jag menar, hur fel kan det bli? Det svåraste för lilla Ullis är att hålla kartan rätt, tror jag :P Men jag är ju inte ensam där ute så det ska nog gå bra ändå. Vi får iaf hoppas ;)

Jag kommer hem vid halv två, om jag är tillbaka i tid, då ska jag umgås med läxor och såklart skriva till er :) Halv fem ska jag vara i Lödde, det är konfirmationsträff och det ska bli kul :)

Ha det bra, så lovar jag att försöka låta bli att springa vilse ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0