Ullis is back!

Jupp, så sant så! :D

Har ni haft det bra sen sist? Själv har jag haft det super och jag har tänkt på er mycket och hoppas att ni inte varit allt för ledsna för att det inte blivit någon uppdatering.

Konfaträffen igår var så otroligt kul! Att alla grupper jag hamnar i är så in i h*lvetes bra?! E x skolklasser, konfirmationsgrupp och andra såna grupper, ridgrupp.. Ja, allt är verkligen så bra! Härligt liv detta ;) Vi skrattade som in i bänken igår, och ledarna är för härliga! :D

Sov som sagt hos Emily, för ma & pa jobbade. Trodde jag! Och delvis hade jag rätt, för ma jobbade. Men pa var och såg fotboll, Sverige mot Holland (Bra jobbat Sverige!). Det hade ju inte jag fattat? Haha, så bra koll jag har på allt.. Men det spelar egentligen ingen roll, men hemma var han iaf inte ;)

Nu har jag varit hos Svanteälsklingen och mockat mm. Josse var med och hjälpte till, för jag skulle ta in alla hästarna idag och ge dem mat och jag var lite nervös inför det, så hon var snäll och följde med :) Det uppskattas verkigen! Riktigt tacksam!

Ska ner och göra lite läxor, käka lite mackor och lite fil. Sen sticker jag till stallet. Dags för träning!



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0