Vi ses imorgon!

Körde ett litet kort styrketräningspass med Johan, han är så lat så när han tycker det är jobbigt ger han upp men då blir han ju aldrig bättre, fast det har han inte fattat än.. ;) Alltså är Johan inte den bästa personen att jobba med om man gör styrka två och två.

Lite svett blev det allt så jag hoppade (fel, jag gick in) in i duschen och provade tvålen jag fick av Ettan. Den doftar lavendel, helt ljuvligt! Skulle lätt kunna duscha bara för att få tvåla in mig med den. Den luktar så gott!

Min schäslong har blivit naken. Haha. Jag har tagit av klädslen, för den var skitig. Vi var tvungna att skruva isär någon del, så nu ser det ut som jag vet inte vad. Lite som om jag precis flyttat in i rummet, men så är det ju inte alls.. ;)

Tror detta blir sista inlägget för idag. Ska ganska strax krypa ner i sängen och läsa lite. Jag tycker det är så mysigt att krypa ner under duntäcket och läsa tills man ser dubbelt av trötthet. Det tar ett tag innnan man verkligen ser dubbelt, men ändå. Dessutom känner man sig så liten i det extremt fluffiga täcket och det gör saken bara ännu bättre.

Puss & Kram. Sov gott allihopa! (Tror inte ni lägger er lika tidigt som jag, men ändå.)


Får bli en liten somrig bild :)

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0