Wihooooe :D

Tanken är att det där "Wihooooet" ska låta som Nalle Puh, för han säger väl så om jag inte är helt fel på det?

Ni kanske undrar varför jag "Wihooooar", och det kan berätta för er, det beror på att det gick jättebra i Lomma idag :D Eller jättebra är kanske att ta i, men mycket bättre än de senaste gångerna! Han gick lite för långsamt, hela tiden, alltså på framridning, på collectingring och efter också men han gick så mycket mer frivilligt än han brukar och var loss direkt :)

Inne på banan red jag fel och dommaren fick förklara säkert tre gånger innan jag fattade att jag ridit fel. Så slarvigt så jag vet inte vad jag ska göra! Usch, fy på mig. Det ska aldrig, aldrig, aldrig upprepas!

Svante lyssnade lite dåligt på mig och var lite sen i galoppfattningarna, och man kan inte kalla ökningen i skritt en ökning.. Så helt bra var inte ritten.
Jag fick drygt 62% så jag är jättenöjd, med tanke på de senaste resultatet som rent ut sagt är pinsamt ;) Lyssnar på "On My Way", björnbröder låten nu och så känns det just nu. Ullis är på rätt väg nu igen, *Nalle Puh-wihooooe*


Något bakåtlutad, jag vet ;)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0