14 år och 1 dag. :)

Halli Hallå!

Lugn och bra dag idag. Andra dagen som fjortonåring ;) Ingen större skillnad på 13 och 14.

Sitter och väntar på bättre tider, typ. Väntar på att någon ska komma och ge mig en fet Ben & Jerrys NU. Sen väntar jag på att någon ska komma och hjälpa mig med min läxa + att säga vem det är jag chattar med på fb. Det kommer inte hända, så jag kan sluta vänta. Men jag önskar. Önska, önska runt i ring. Önska kostar ingenting.

Om det finns någon som undrar hur matteprovet gick kan jag säga till de personerna att jag inte tänker berätta det. Ha! Men jag kan ge er en liten ledtråd: Det börjar på d och slutar på åligt. Men mer säger jag inte!

Tror det är Liam eller Edvin jag chattar med. Vet inte riktigt.. Och eftersom ingen kommer och säger det med den dära Ben & Jerrys-glassen och inte heller kommer det någon som hjälper mig med läxorna, får jag väl hjälpa mig själv och själv försöka ta reda på det. Dags att googla ;)

Kram så länge!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0