:D

Hej!

Har kommit hem från Cecilias kalas nu. Hon blev jätteglad för paketen och vi hade superskoj! Även fast Anna & Cecilia är nio respektive åtta år yngre än mig har vi faktiskt roligt :) Det är ju mer lekar med dem, men det är riktigt roligt :) De har väldigt lätt att roa sig och man kan göra samma sak flera gånger om och det är minst lika roligt den åttioelfte gången.

Sitter här och gäspar, men jag måste räkna mer matte så det fungerar inte. Får ta en clementin och sen har några tal till, sen är jag redo för prov! Okej, inte riktigt. Har några tal att fråga Jan (matteläraren) om.

Hej så länge!


Konstigt ljus på mig och min älskade (?) clementin.


Den var god ;P

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0