:D

Hejsan!

Galenskaparna & After Shave – Husvagn. Den låten är bara för härligt! Blir så glad av den :P

Jag städade aldrig rummet igår, och det blir bara stökigare och stökigare. Men jag orkar verkligen inte städa. Det finns viktigare saker att göra ;)

Ett läxförhör i skolan, annars är det chill :) Efter ska jag till Svante, mocka + fixa mat och ge Svante mat. Sen ska jag hem igen och käka. Sen ska jag dit igen någon gång och fixa Svante och sen bär det av mot ridhuset! Träning för Britt-Marie! Äntligen, typ. Den skulle ju börja för tre veckor sen, men det har alltid hamnat något ivägen.. :S Men nu så! :)

Ska snart gå till bussen. Vi ses!


jag ser trött ut och jag är trött!

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0