Då var det tisdag idag då! :)

Som jag trodde, jag har extremt mycket träningsvärk i låren ;)Närmaste förklaring för hur mina ben är just nu är mos och inte arbetsvilliga. Jag vill ju gå men det vill ju inte dem, alltså inte arbetsvilliga.. ;S Det ser ut som om jag har kissat på mig när jag går.
Men träningsvärk ska tränas bort och idag ska jag cykla till skolan (!), eftersom jag ska till Center Syd efteråt.

Ikväll ska jag även scrappa typ 13 kort, till vad är hemligt! Men vissa smarta personer kan nog lista ut något, jag menar, vem fyller år om 21 dagar 16 och 20 min? Ooops, nu sa jag kanske lite mycket..

De sista minuterna innan jag cyklar de där 7 km till skolan ska jag umgås med min HK lite :)


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0