Dagen har varit seg som kola.

Denna dagen har varit konstig. Jag vet inte på vilket sätt eller varför. Den har bara varit helt konstig :S

Förutom att städat garderoben och kollat film med Liam & Erika imorse har jag scrappat tre kort med mamma:) Väldigt nöjd med allihopa! Men orkar inte visa ;)

Måste läsa igenom biologin typ 3 miljoner gånger till, bli förhörd på HK-frågorna 2 miljoner gånger till och sen måste jag träna 1 gång på engelskan :) Skönt att något sitter iaf! ;) Sen ska jag ner och klaga på pappa för att min lampa inte funkar. Det är inte hans fel, jag vet det, men det finns bara en i familjen som kan fixa det. Pappa. Så då blir det automatiskt han man går och klagar på ;) Eller jag ska ju inte direkt skylla på honom, mest bara säga till ;) :)

Hej Svejs så länge!


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0