Dagens I-landsproblem :S

Det händer oftare nu att jag liksom fastnar vid datorn, blir hängig och typ
sur fast ingenting hänt.
Det kanske är det som är problemet. Inget händer. Där har vi det!

Okej, vad ska vi göra åt det? Pussel. Där har vi det igen! Innan pusslade jag 24/7. Vad hände med det? Jag får nog börja med det igen, sen ska jag nog gå en kurs där man lär sig att släppa datorn.
Men de där läxorna då? Ahh, jag får panik, det är så svårt att plugga. Jag kan tycka att det är helt ok. Men det är svåårt! Jag kan inte lära mig genom att läsa en text.

Detta är mina I-landsproblem, just nu. Aja, ni är väl sådär måttligt roade av detta. Bättring kommer!




Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0