Den där träningsvärken..?

Ja. Var är den? Träningsvärken? Jag har ingen träningsvärk. Jätte konstigt, för benen var helt darriga och shit vad jag fick kämpa, men ingen träningsvärk? Att stretcha hjälpte väl :) Men jag skulle egentligen vilja ha lite träningsvärk, bara för att liksom veta och ha ett bevis (typ) på att jag tränat mina muskler mer än vanligt och mer än dem klarar av. Det känns liksom bra då. Men ja, det är väl typ dagens I-landsproblem: Ullis är ledsen för att hon inte fick träningsvärk efter idrotten, buhuu.

Nä. Jag är inte ledsen. Vet liksom att det finns större saker att vara ledsen för ist. Men det skulle faktiskt vara lite kul med träningsvärk, nu igen. Den i låren försvann ju precis ;)

Hursomhelst. Det är tisdag. En dag närmre helg! :D Och jag har ett läxförhör i HK och jag kan knappt någonting :S Måste ner och läsa den.

Uppdatering blir inte förrän framåt åtta ikväll, för jag är på konfaträff ;)

Puss & Kram till allihopa. Jag älskar er.



Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0