Dubbelt i SO

Jupp. Jag har redovisning imorgon i SO, sen har vi ju prov på alla redovisningar. Så det är dubbelt upp i det ämnet och eftersom jag av någon konstig anledning glömde matteboken i skåpet och därmed inte kan träna på matteprovet, så ägnade jag kvällen åt att lära mig mer om några upptäckare och indianer ;)

Pappa har inte blivit firad så jätte mycket idag. Men han är nog glad ändå.  Har förstått att man inte vill fylla år när man är äldre? Konstigt, jag älskar att fylla år! Men om man nu inte gillar att fylla år, så vill man ju kanske inte bli firad. Hoppas lite pappa tänker så, för då är han ju inte lika ledsen att han inte blivit firad sådär supermycket. Men vi har sjungit, gett paket och jag har tänkt på honom mycket idag! ;)

Imorgon är det jag som fyller år och ska få paket! *Happyface!'* Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska få, men det är kul. För då är det ännu roligare när man får det! :D

Konfirmationen idag var kul :D Skrattade mycket och den lilla tysta, spända stämmingen är som bortblåst :) Vi har riktigt kul nu, det är faktikst roligt att prata om gud och allt vad det är, det blir på ett mycket roligare sätt än man kan tro, faktikst.

Nu ska jag gå och lägga mig, hade jag tänkt. Hur det går med det återstår att se. Tippar på att jag stannar vid datorn minst 15 min till..

Hursomhelst hoppas jag att ni sover gott inatt och att ni inte drömmer några hemska mardrömmar ;)

Jag fyller år om tre timmar!! :D


Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0