En vecka och en dag kvar! :D

Hejsan!

Har varit med Linnea idag. Hon gick hem för en stund sen och då käkade jag :) Linnea och jag spelade Pingis och Galen Panna. Roligt hade vi :)

Skolan var helt ok. Eller snarare ovanligt kul! Ena rasten var vi borta på IP och spelade fotboll. Vi = Jag, Emma, Linnea, Josse, Liam, Pontus, Edvin, Markus, Theo, Martin. Sorry om jag glömt någon! Max & Hannes kom också och spelade. Super kul! Riktigt roligt hade vi! Sen hade vi även lite vattenkrig med vattenflaskorna. Och gissa vem som blev blötast? Jo, såklart jag. Av någon konstig anledning är det alltid så? Fast jag häller ju på mig själv också.. :)

Bara jag och mamma hemma. Johan & pappa är på någon segelavslutning. Har inga planer för kvällen. Förutom Idol då ;)

 

Kommentarer

Vad glad jag blir att DU kommenterar! :D

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0